Ana Sayfa

Bilici Resmi Web Sitesi

Menü
Sosyal Medyada Ben
  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Adam Hıyar Beyler

Hikayemizin sahibi nam-ı diğer hıyarettin (heyyy) yani Kerem Hamdi Bilici isimli şahsiyet olmakta. Bugünkü planı fotoğrafta görmüş olduğunuz suç ortağı Begümdü. Bu sabahki çılgınlıklarıysa uykudan uyandırıldığında adeta bir canavara dönüşen bana bulaşmak oldu. Ayağıma dokunup kaçmalar falan bildiğin çılgınlıklar, ölüme meydan okumalar falan. takdir ettim gençleri.

Bir de bilgisayarımı rehin alarak oyunda zevkle adam öldürmeleri gibi aktiviteleri de var \" abi abi bak nasıl boynunu kırıyorum\" gibi gözdağı vermeye çalışmaları da cabası, mafia ve godfather isimli oyunlarda katliama gitmeleri gibi bir sorunsalımız da mevcut fakat bu sorunu aşmak daha kolay olacak gibi zira yüklediğim fifa 2011 keremi tamamen KAKA isimli futbolcuya hayran bırakmış bulunmakta, Messiye olan hayranlığını zaten söylemeye gerek yok,  gangster olmasına gerek yok değil mi ? Futbolcular iyidir ekmek bulamıyorsak da pasta yeriz.

Bir diğer sorunumuz da şu ki adam Barcelona, Bursaspor, Trabzonspor ve Türkiyeyi tutuyor. kısacası ne olduğu belli değil ve üzülme ihtimali düşük bi yerden bi yerden sevinir. Trabzon olmadı Bursa o da olmadı Barcelona.

Telefonumda şarkı dinlemek istemesiyle ilgili sorunu hiç açmıyorum önünde tv açıkken, telefondan tv izlemek gibi bir mal bebeliği de var, ama inanıyorum zamanla aşıcak bunları ve hatta dokunmatiğe dökünmetik dememeyi de öğrenecek.

Daha da önemli bir konu var ki, bu kerem bildiğin gösteriş meraklısı biz buna birşey aldığımızda onu eve getirmeden önce bütün komşulara gösterir sonra eve sokar.

Bir diğer derdim şudur ki bu hıyar geceden yatmıyor, vallahi yatmıyor yatmamak için otuzbeş bin tane yalan buluyor. Bi insan gecede 28 kez susar mı lan, susamaz, nerene içiyorsun o kadar suyu. Sonra sabah okula gitmek için kaldırdığımda halıda uyuyor. Mutfak halısında uyunur mu lan, hıyar (heyyy)

Ha bir de tam olarak apartmanın merdiven boşluğunda \" kulhuvallahü ehad Allahussamed\" şeklindeki nidalarıyla apartmanı inletmesi ve  duasıyla apartman sakinlerinin ilgilisini çekmeye çalışması apayrı bir durum, yani bildiğin dini popülaritesine alet ediyor.

Güzel bir çocuk olduğunun farkındayım ama hala doğru düzgün telaffuz edemediği kelimeleri bir de  şımararak söylemeye çalışması beni \"kerem decoder\" sahibi olmaya zorluyor. Bi bok anlamıyorum lan dediğinden düzgün konuş.

Yazan: |12 Mart 2011|Kategori:Genel|

0 Yorum

  • <a href="" title="">
  • <abbr title="">
  • <acronym title="">
  • <b>
  • <blockquote cite="">
  • <cite>
  • <code>
  • <del datetime="">
  • <em>
  • <i>
  • <q cite="">
  • <strike>
  • <strong>
Mesaj yaz

Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor.